Sunday 1 September 2013

Terima kasih atas segalanya... :)

Saya tak suka dekat awak dah..

Bukan sebab saya dah suka orang lain.
Bukan sebab saya tipu time saya cakap saya suka awak.
Bukan sebab ada orang lain yg suka dekat saya. 

Tapi sebab saya nak happy.
Sebab saya nak bahagia.

That's my mom wish. 
That's my guardian's wish.
That's my companion's wish.

Bcoz, those who love me ask me to find a happy new life.
I just want to be happy. Not for a while, but happy forever.

U knoe what, last time i still hope u can said,
"Ya, i like you too..still want u in my life."
But it seem doesn't happen or won't happen.





So, this is the end of our story.
Saya perlu bahagia. Sebab awak sedang bahagia tanpa saya.

"...Terima kasih atas segalanya
Yang telah kau beri amat ku hargai
Semua ku simpan di dalam hati
Penuh riang tawa mesra
Terus terukir di hati..."



0 comments:

Post a Comment