Sunday 10 February 2013

What comes around goes around...

Something happen in your life after what u've done to me, and people's around keep thinking something like, "u get back what u give"...or dalam bahasa melayu nya arini kau buat org, esok ko dptlah balasannya..
And my answer is,
U broke my heart, u totally out from my mind..pada aku kalau nak berdoa utk benda buruk, itu bukan panggil doa, itu buang tabiat...hahahaha..ape kejadah plak aku nk cemarkan doa aku supaya ko dpt balasan yg buruk..kemain ramai lagi manusia dlm dunia ni yg ada akal dan hati yg deserve utk aku ingat..and setahu aku kau bukan dua2 pun xde ke?

Bro, ko and org2 sekeliling ko mahupun org2 sekeliling aku...toksahla duk pikir aku doa bukan2 utk ko kalau smpai la ni, ko ada nasib x baik..just fikir, zaman sekarang zaman nak kiamat. Allah itu Maha Adil..aku x payah mintak, Dia kan Maha Melihat..kalau Allah inginkan sesuatu terjadi, maka terjadiklah! Kun Fayakun! Segalanya kuserahkan kepadaNya yg Maha Mengetahui..

Tapi tipulah kalau aku xde cakap camni, "la, yeke..kesiannyer...ish3..(^_-)

0 comments:

Post a Comment