Tuesday 5 March 2013

Aku dan Myvi...:)

Letak lah berapa banyak keta kat umah ni, yg aku reti drive tetap jugak myvi aku.. Ayah bagi kunci Harrier seminggu, seminggu lah kereta tu duk kat garaj...mak suruh anta brg naik Fortuner, aku angkut barang tu muat2kan dekat bonet and backseat myvi..sebabtu aku kedekut sket klu amim n akim nk pinjam..tayar kurang angin 500 gram aku punya risau macamla enjin myvi yg tercabut.

Even cuma myvi, inilah kawan baik aku. Susah tu nak dapat..tetiap hari buat drama hindustan depan ayah ngan mak. Alasannya, i want to be independent. Aku nak drive kereta, xnak susahkan orang. Dah 3 tahun lebih dah...Alhamdulillah, myvi masih sihat.. Tapi, ketika family lain berckp tentang kereta kegemaran, apa yg aku dpt simpulkan;

Ayah - toyota
Mak- Myvi SE
Amim & Akim - Honda
Aja @ me - Volksawagen Beetle

Hahahaha..it's my dream..tapi rasanya xkan jual myvi ni. Esok2 klu dpt pakai VB, myvi ni leh la klu nk pakai anta mak pg pasar, ambik anak amim balik sekolah ke..hehehe..

Terima Kasih Allah untuk nikmat kenderaan yg Engkau berikan kepadaku...terima kasih mak dan ayah kerana hadiah yg terlalu besar harganya ini..terima kasih myvi sebab jadi kawan baik saya...

0 comments:

Post a Comment