Tuesday 19 March 2013

Pencinta yg salah setia?

Rinduu.....rindu, nak gadoh...
Jeles...jeles ke?
Hati sedang berusaha...
Currently my du'a,

"Dear Allah, please don't ever let it be..if it's not my taqdir.."

And Alhamdulillah, she's here, my companion..Syarifah Syuhaida..
Thanks syusyu..senang ckp dgn ko...sbb ko faham..sgt faham...

Lately, our conversations come with this sentences;

Me: let's go for Aussie...can't stand anymore with so many manusia2 pelik..
She: jom..!!
Me: ke kita yg pelik? Pencinta yg setia?
She: (laughing) pencinta salah yg setia..
Me: Pencinta yg salah setia la yunk...eh, mcm sedap ayat tu... (Continue laughing)
She: (keep laughing)

And we sharing the words from Kak Fynn Jamal's instagram..

"Don't fight our taqdir. Embrace it. Things you like might be things Allah knows you do not need..."

And i'm also seems to copy her Du'a for a long times ago..(sedikit edited by me)
" Ya Allah, bangkitkan aku besok dengan ruh yg baru, tutupkan hatiku dari laki2. Kerana aku sudah letih untuk disakiti..hindarilah aku dari rasa kecewa dan putus asa..lindungilah aku dari rasa cinta yg sia2 yg menjauhkan aku dariMu..Bukakan hatiku cuma untuk lelaki yg mahu menjadikan aku isterinya...kurniakan rasa cinta dihati untuk dia yg Kau pilih menjadi takdirku, Imamku, Pelindungku, dunia dan akhirat..semoga aku menjadi hambaMu yg sentiasa redha..Amin Ya Rabbal Alamin.."




0 comments:

Post a Comment